Народна мудрість про здоров'я

Здоров'я - один із найбільших подарунків людині від Природи, і кожен з віком розуміє це краще і краще. Завдяки міцному здоров'ю можна отримати від життя значно більше радості, адже здорова людина живе у стані гармонії та рівноваги. Люди здавна це усвідомлювали, тому подібні думки можна знайти серед перлин народної мудрості, які створювалися попередніми поколіннями українців.
Бувайте здорові, майтеся rаразд, як вам не стане, вертайтесь до нас.

Здорові будьмо, та себе не забудьмо.
Здорові заживайте, а що зісталось, те сховайте.
3доровоrо не треба лічити, але перчити.
Здоров сволоче, коли ніхто не хоче.
Коби Боr здоров, тай ми попри Ньоro.
Вартість здоров'я знае лиш той, хто йоrо стратив.
Дай вам, Боже, здоров'я у мої rруди.
Дай тобі Боже здоров'я дідько знає доки.
Доки здоров'я служить, то чоловік не тужить.
За здоров'я панське, у горло циганське.
Здоров'я над маеток.
3доров'я не купити.
Коби здоров'я, а гріхи будуть.
Ліпше здоров'я, як готові гроші.
На здоров'я всім, а я сам з'їм.
Нам на здоров'я, а ворогам на безголов'я.
Поки здоров'я служить, доти чоловік не тужить
В здоровому тілі - здоровий дух.
Здоровий, як хрін.
Здоров’я краще за багацтво.
Здоров’я маємо - не дбаємо, а погубивши - плачемо.
На здоров’я ґаздині, бо ще є в ботлині.
На здоров’я тому, що ми в його дому.
Найбільше багатство — здоров’я.
Держи ноги в теплі, голову в холоді, живіт в голоді — не будеш хворіть, будеш довго жить.
Держи голову в холоді, ноги в теплі, проживеш довгий вік на землі.
Було б здоров'я — все інше наживем.
Добрі жорна усе перемелють.
Аби зуби, а хліб буде.
Здоровому все здорово.
Не здужає третього хліба з'їсти.
Старому та слабому годи, як малому.
Кого болять кості, той не думає в гості.
Здоровий, як циганова коняка: день біжить, а три лежить.
Гнила дошка цвяха не приймає.
Бувай здоров, коли змолов, а коли ще ні, то сиди в млині.
Здоров'я входить золотниками, а виходить пудами.
Як нема сили, то й світ не милий.
Поганому животу й пироги вадять.
На похиле дерево й кози скачуть.
Череп'я довше живе, як цілий глек.
Скрипуче колесо довго їздить.
Скрипливе дерево довше росте.
Плохеньке порося і в петрівку мерзне.
Світ великий — було б здоров’я.
Хоч мале, та вузлувате.
Подивись на вид та й не питай про здоров'я.
Здоров'я маємо — не дбаємо, а стративши — плачем.
В здоровому тілі — здоровий дух.
Як на душі, так і на тілі.
Бережи одяг, доки новий, а здоровий.
У здоровому тілі — здоровий дух.
Найбільше багатство — здоров’я.
Здоров’я — всьому голова.
Подивись на вид і не питай про здоров’я.
Без здоров’я нема щастя.
Весела та хороша думка — половина здоров’я.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Створення інтерактивних робочих листів у GOOGLEDOCS